Kaynaklar

Anasayfa » Kaynaklar

Türkiye’de İki Kere Özel (2Ö) Öğrencilere Yönelik Eğitim Politikası Önerisi

Şentürk, Ş., Kefeli, İ., & İlhan Emecan, B. (2022). Türkiye’de İki Kere Özel (2Ö) Öğrencilere Yönelik Eğitim Politikası Önerisi. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 41(2), 677-696. https://doi.org/10.7822/omuefd.1202248

İki Kez İstisnalığın Kavramsal Analizi / Conceptual Analysis of Twice Exceptionality

Şentürk, Şener and Kefeli, İdil and Emecan, Banu İlhan, Conceptual Analysis of Twice Exceptionality (December 13, 2022). Education Quarterly Reviews, Vol.5 Special Issue 2 (2022), Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=4301105

İki Kere Özel Bireylere Yönelik Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

İlhan Emecan, B., Şentürk, Ş., Kefeli, İ., Coşkun, F. (2024). İki Kere Özel Bireylere Yönelik Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 851-876. https://doi.org/10.17679/inuefd.1449623

İki Kere Özel Öğrenciler: Öğretmen Adaylarına Yönelik Farkındalık Eğitim Programının Etkililiği

İlhan Emecan, B. ve Şentürk, Ş. (2024). İki kere özel öğrenciler: öğretmen adaylarına yönelik farkındalık eğitim programının etkililiği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (39), 77-99.  10.29228/INESJOURNAL.75977

Little Man Tate ve Gifted Filmleri Üzerinden Üstün Yetenekliliğe Bakış

Şentürk, Ş. (2018). Little Man Tate ve Gifted Filmleri Üzerinden Üstün Yetenekliliğe Bakış. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 37(2), 107-122. https://doi.org/10.7822/omuefd.457656

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Algıları

Aydın, S. ve Şentürk, Ş. (2020). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Algıları Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 24(29, 413-432 chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/722564

Okul Öncesi Öğretmenlerine Yönelik Özel Yetenekli Çocuklarla İlgili Hizmet İçi Eğitim Programı Etkililiği

Bayram, S., & Şentürk, Ş. (2022). Okul Öncesi Öğretmenlerine Yönelik Özel Yetenekli Çocuklarla İlgili Hizmet İçi Eğitim Programı Etkililiği. Trakya Eğitim Dergisi, 12(1), 396-416. https://doi.org/10.24315/tred.908272

İki Kere Özel (2Ö) Öğrencilerle İlgili Farkındalık Eğitim Programının Etkililiği

İlhan Emecan, B. (2023). İki kere özel (2Ö) öğrencilerle ilgili farkındalık eğitim programının etkililiği. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi. Samsun.

Özel Yetenekli Çocukların Ebeveynlerine Yönelik Eğitim Programının Etkililiği

Kalem, M. (2019). Özel yetenekli çocukların ebeveynlerine yönelik eğitim programının etkililiği. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi. Samsun.

 

Şentürk, Ş. Çetinkay, S. ve Kılıçaslan H. (2012). Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimlerinde Karşılaşılan Sorunlar. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi.

Kefeli, İ., Şentürk, Ş. ve İlhan Emecan B. (2022). İki Kere Özel (2E) Üzerine Vaka Çalışması: Özel Yetenek ve Asperger Sendromu. VII. ULUSAL Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK).

Kefeli, İ. ve Şentürk, Ş. (2018). Vitus’un Sokratik Ayak İzleri. Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi (IGATE’2018).

Mustafazade, G. Şentürk, Ş. (2018). Azerbaycan’da Üstün Yetenekliler Eğitimi. :1.Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu .

İlhan Emecan, B., Şentürk, Ş., Kefeli, İ.(2022). Gelişimsel Kavram Analizi ile İki Kere-Özeller. VII. ULUSAL Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK)

İlhan Emecan, B., Kefeli, İ. ve Şentürk, Ş. (2023). Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Özel Yetenekli Olur mu? Bir Durum Çalışması. 8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi

İlhan Emecan, B., Kefeli, İ. ve Şentürk, Ş. (2023). Her Çocuk Özeldir, Bazıları “İki Kere Özeldir” :8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ , 2023

Tuzcu, E. Şentürk, Ş. ve Çebi, R.H. (2024). Özel Yetenekli Öğrencilerin Kariyer ve Yetenek Gelişimi Yetkinlikleri ile Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

Şentürk, Ş. ve Kefeli, İ. (2018). ”Doktor ya da mühendis olmak istemiyorum” V. Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi – UYEK. Girişimcilik, Yenilikçilik Yaratıcılık